چه طور می توانید برای روادیدِ حمایت از همسر برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید؟
نوشته شده توسط : alipour

چه طور
می توانید برای روادیدِ حمایت از همسر برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید؟ همان گونه که تمامی ما می دانیم که کانادا شایسته ترین مملکت میباشد که با خانواده خود در رابطه است و از یک روش معاش با کیفیت خوب برخوردار می‌باشد . روادیدِ حمایت گردیده از خانواده برجسته ترین برنامه مسافرت در کانادا است که اذن می دهد شهروندان و اقامت دائم کانادا بتوانند از اعضای خانواده اش که واجد وضعیت می باشند حمایت نمایند .

مهاجرت به کانادا

این مشتمل بر پدربزرگ و مادربزرگ، والدین، فرزندان وابسته، همسر و غیره می باشند . آن ها می توانند در برهه زمانی اخذ یاری مالی ویزای اقامت دائم کانادا دریافت نمایند . برنامه حمایت از همسران به عنوان محبوب ترین تیم در بخش مهاجرت کانادا شناخته گردیده هست . هر ساله، حدود میلیون ها نفر، برای روادیدِ حمایت از همسران در کانادا درخواست می کنند .

چگونه
می توانید برای ویزای حمایت از همسر برای کانادا حمایت کنید؟ این برنامه به عنوان زیرمجموعه برنامه حمایت از خانواده شناخته گردیده می‌باشد که اجازه می دهد اقامت دائم و شهروندان کانادا برای حمایت از سهم دار زندگی مشترک خود یا همسر برای به دست آوردن موقعیت اقامت دایم در مرزوبوم . حامیان ویزای رده اقامت کانادا بایستی بوسیله پناهندگان هجرت و شهروندی کانادا مجاز به انجام این فعالیت باشند . این تخصیص سوای ویزا به اشخاص زیر حمایت را تضمین می کند .

چه
کسی می تواند کاندید یک ویزای مسیحی به کانادا باشد؟ برای
حمایت از ویزای حمایت از همسر، می بایست به شخصی که به تیتر یک،
سهیم
قانونی مشترک همسر
سهیم
همجنسگر مقوله
های حساس برنامه حمایت از همسر برای سفر کانادا چیست؟ گونه های
حمایت مالی چیست؟ به
طور کلی، دو دسته حمایت از همسران در کانادا وجود دارااست - حمایت مالی داخلی و حمایتی بیرون از محدوده
حمایت
داخلی برای ویزای دوقلو مسیر داخلی به عنوان یکی دیگر از آیتم های مهم برای درخواست برنامه حمایت از همسر شناخته شده می‌باشد . در این وضعیت، هر دو شرکا باید در کانادا باقی بمانند و شرکای ذیل حمایت ویزای موقت کانادا . فردی که برای ویزای حمایت مالی همسر حمایت می شود، می تواند برای جواز کار گشوده در کانادا درخواست دهد، در حالی که روادیدِ حمایت از همسر در هم اکنون انجام است .

حمایت
از خارج از کشور برای روادیدِ مسیحی به کانادا حمایت از همسر به تیتر حمایت از طرح اصلی شناخته می شود اگر شرکای حمایت کننده از کانادا بیرون رود . درخواست های بیرون از میهن به طور کلی پردازش شده و توسط دفتر کار ویزای مرزو بوم اقامت متقاضی پذیرفته شده است . درخواست کننده حمایت از فضاهای بیرون از مملکت همچنین می تواند در کانادا نیز درخواست امداد هزینه های اضافی را هم داشته باشد .

معیارهای
واجد موقعیت بودن برای تبدیل شدن به یک حمایت کننده مالی برای روادیدِ مسیحی کانادا چیست؟ درصورتی که
او بتواند معیارهای واجد وضعیت بودن زیر را داشته باشد، می تواند به تیتر وکیل مدافع ویزای مسیحی تبدیل شود:
18
ساله یا بالاتر یک
مدیر جمهور مستمر کانادا آیا
بضاعت نشان دادن این است که امکان ارائه نیازهای اصلی به فردی که حمایت می شود وجود دارد در
صورتی که فردی که ویزای دو وجهی را تأمین می کند، در استان کویبک کانادا اقامت کند، شرایط و قانون ها کبک بایستی برای حمایت مالی توانمند
به نشان دادن این است که شما هیچ گونه امداد اجتماعی اخذ نمی کنید
معیارهای
واجد شرایط بودن برای شخصی که برای ویزای دوجانبه حمایت می شود چیست؟ معیارهای
خاصی ذکر شده در تحت وجود دارااست که همسر شما باید در صورتی که می‌خواهید شرایط اقامت دایم کانادا را بدست آورید، انجام دهید:





:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: